Fortfarande sjuk

Känner mig som världens gnällspik för tillfället.. Har inte varit såhär förkyld på länge. Jag vet att man oftast mår sämst morgnar och kvällar och att dagarna fungrerar någorlunda, men det är ändå sjukt jobbigt. Får en sjuk huvudvärk bara av att skriva detta, hur skall jag då kunna tentaplugga? Börjar få panik nu. Det är 10 dagar till algebratentan och typ 26 till analysen. Usch.

Kämpade mig iväg till Olas släktkalas igår. Hoppas att jag gjorde ett bra intryck trots att jag satt och snörvlade och lät tankarna flyga iväg titt som tätt. Men jag tror inte att det gjorde så mycket, är övertygad om att jag får fler chanser längre fram.

Nu ska jag knarka ipren och sen försöka sova en timme till. Får se vad dagen bjuder på sen, hoppas att jag får lite gjort iaf.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Sv: Haha, lite svårt att fixa du ;)

2010-05-02 @ 11:52:28
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Anna

Stackars dig! Har full sympati med tentaångesten, men du kommer att klara det superbra!

2010-05-02 @ 17:56:35
Postat av: Sophie

Sv: Aaawe :( då kommer det bli som den gången då jag bjöd folk för att fira att jag hade sagt upp mig...då får jag omboka hela grejen, typ ingen som kan komma på lördag :( buhu....

2010-05-03 @ 11:57:56
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0