Om allt. Men mest ingenting.

Kan man ha bloggabstinens och idétorka på samma gång? Tydligen. Och det är sådär lagom jobbigt eftersom jag känner att det är dags att skriva av mig allt. Vet dock inte alls vad jag ska skriva.

Kan ju börja med att berätta om Victors firande i lördags.. Massa människor, både sådana som man saknat och sådana man kunnat leva utan ett bra tag till. Men vi tog oss iaf dit - till Furulund. En förort till en förort. Tre trevliga pojkar tog emot och sen så jaa.. Så flöt kvällen på mer eller mindre utan alltför mycket drama. Lite synd bara att det var så tydligt att det var tre olika umgängeskretsar som samlats - de interagerade liksom inte direkt med varandra.

Resten av helgen spenderades med Ola som vanligt.. Inget nytt på den fronten, han är lika underbar som vanligt <3 Lite tråkigt när han behövde åka hem igår, men inget att göra åt. Som tur är så kommer han ju hem på torsdag igen.

Igår så kände jag för att vara barmhärtig samarit och visa runt min smått förvirrade klasskamrat Josefin i Malmö. Denna smålänning hittar ju inte i stora staden.. Tove hakade också på och det blev en heldag med tjejsnack, shopping och allmänt mys - dvs en riktigt trevlig dag :) Idag fick jag återigen axla samaritmanteln då mamma behövde sällskap. Idag gick turen till Limhamn och det blev både skor och en jättesöt rosa tunika för min del. Ville egentligen ha en blommig klänning, men av någon anledning så gillade den modellen inte mina bröst så jag fick klara mig utan den. Dumma klänning. Jag köpte också alla tillbehör till mitt stundande påskmuffinsbak som kommer äga rum på lördag. Måste ju bidra med något när man är bortbjuden till fina folket i Oxie!

Ska klappa kisen nu.. Och se om jag och kära Patrik kan få tummarna ur röven och faktiskt hitta på något ikväll.

Och idag är det 29 dagar tills jag fyller 20. Ångest.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha, ja, jag har också haft idétorka och abstinens ^^ ja, det märkes verkligen att alla satt olika :-s

Ska du bidra med muffins på lördag? Ska man bidra med något? Hur dags? Vi vet att vi är bjudna, men vilken tid?

2010-03-30 @ 21:24:31
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Sophie

Sv: Men, ikväll ska vi fira Jörgens kusin, så det blir ingen nördborg ikväll ^^ men Jörgen ska ringa tvillingarna :) ja, sant! Dem är shyssta!

2010-03-31 @ 11:55:04
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0