Kent, Kent, Kent !!



Jag och Julia inne på Arenan, taggade till tusen!

Lång och störig kö, blåsigt och kallt. Det var dock värt det! Väl inne hade nog Julia sprungit rakt ner till ståplats och inte ens hängt in sin jacka om jag inte hejdat henne xD Jag är inte lika frälst som henne när det gäller Kent, men dock uppskattade jag det hela! Jocke Berg är verkligen en riktigt underhållare på scen, rösten var underbar och det var inte en tråkig stund under hela konserten. Ytterst välspenderade pengar, med andra ord. Det var underbart, nu kanske jag också är lite frälst och går och döper min katt till Jocke ;) Enda nackdelen - kom inte säng förrän midnatt vilket bidrog till att jag försov mig imorse. Underbart. Eller inte. Hann inte ens tvätta håret som var fullt med hårsprej sedan igår. Måste sett ut som om jag kom direkt från konserten när jag trillade in i skolan imorse.. hehe.

 

Ögongodis? Haha, kul var det iaf. Eufori och spänning gick hand i hand.

 

Hela bandet var bra, faktiskt, även om det mest var herr Berg som stod för underhållningen.

 

Julia och jag igen! Oooh, det var underbart! Och visst älskar vi mina öronproppar? Haha, sexigt värre..

Kommentarer
Postat av: Sophie

Svar om hittepågrejer till sommaren:

1. Ok, jag visste inte att det var Olas fabrors stuga, ok, då är det löst ^^

2. Ja, asså, jag är jävligt sugen på att åka utomlands också! Det är bara det att man ska hinna spara pengarna...får inkomst på ca 2.000 per månad där 1.500 ska gå till hyran...hmm...

3. Meh, Liseberg? Ja, då får ju någon köra dit, om vi inte vill ta tåget, jag tänkte mest om man ville dricka något ^^ men man kan ju ta tåget till Bakken, det kan man kanske med Liseborg också ^^ haha!



Jag vill bara hitta på något med mina vänner! Något stort :-D

2010-03-15 @ 17:54:28
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Julia

Ahh, det var wündeful! De ger verkligen en riktig show varje gång. Åtta konserter och jag har än så länge inte blivit besviken!

2010-03-15 @ 18:05:37
Postat av: Sophie

Hej igen! Snackade med Tove nyss, hon ska fotografera mig och Jörgen här hemma imorgon, så hon åker med mig imorgon! Och vi ska försöka hinna till 35, men det tror jag ;) Elén & Jimi skippar, men min man kommer och han tar med sig Kris :) Ska bli så skoj!

2010-03-16 @ 19:55:54
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0