Ljuva sommarlov

Har varit ledig i lite mer än en vecka nu och jag kan fortfarande inte riktigt smälta att jag är ledig. Inga läxor, inga måsten. Det är långt ifrån något jag är van vid.

Har på senaste tiden firat Toves, Patriks och Robins studenter, jobbat lite, träffat nya människor, varit volontär på Broloppet, firat Kajsas examen i Höör och en massa annat. Har även haft en liten ångestattack (de kommer iofs typ alltid med ca sex månaders mellanrum), det börjar lugna sig lite nu. Gillar dock inte de känslor jag har, tycker inte att jag borde ta illa upp för så lite..

Ikväll är det riktig grabbkväll - jag och pappa ska iväg och titta på Kiss på gamla stadion. Kommer bli riktigt intressant faktiskt, den sista världsturnén får man ju inte missa! Vet inte vad jag ska vänta mig egentligen, men jag tror iaf att det kommer bjudas på en riktig show. Längtar.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag och Rebecca var också där. Var satt/stod ni?

2010-06-14 @ 10:51:17

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0