18 månader

Jag och Ola är nog egentligen världens värsta när det kommer till att fira små jubileér och speciella dagar. Vi firade inte ettårsdagen tex. Idag dock, efter 18 månader tillsammans, bestämde vi oss för att försöka göra något tillsammans. Det blev en mysig trerättersmiddag på Casa Mia inne i stan och detta tackar jag mina kära lundakamrater för - de gav mig och Ola en valfri middag i födelsedagspresent.

Vad mer kan man egentligen säga? Ett och ett halvt år är både lång och kort tid på samma gång, det känns som om vi hunnit med mycket samtidigt som om dagarna ibland flyger iväg. Vi har det bra helt enkelt, han och jag <3


Kommentarer
Postat av: Ola

Älskar dig (K)

2010-06-07 @ 21:14:41
Postat av: Julia

Oj, 1 1/2 år redan? time flies!

2010-06-07 @ 23:02:11
Postat av: Sophie

Grattis!!! :-D

2010-06-09 @ 12:08:01
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Sophie

Gumman, midsommar är den 25:e i år, hur ska vi göra? :) jag röstar på favorit i repris: midsommarmat, blommor i håret, lekar, Möllan :)

Ring mig en dag vet ja, så kan vi kanske planera något?

Puss!

2010-06-12 @ 22:18:20
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0