Vet att jag varit sämst med bloggandet.. Uppdatering i bildformat.



Älskade Patrik tog studenten



Likaså sprallungen Tove



Midsommar blev underbar, även om Ola försvann..



Victor och jag har umgåtts en del :)



Älsklingen har muckat nu, vilket betyder mer tid till mig!



Mys i Pildammarna



Har inte vågat bada ännu, det är för kallt. Men glass har jag ätit!



Patrik och jag åkte till Hbg och såg John Fogerty. Underbart!



Mamma, jag, pappa, Ola och hunden besökte Bo01. Det var mysigt fram tills åskan rullade in..

Nu fortsätter sommarlovet i ca sju veckor till, sen så börjar allvaret på MAH. Underbart! Längtar tills jag ska börja kommentera tänder på er allihop xD

Kommentarer
Postat av: Ola

Grattis min älskade! :)

2010-07-14 @ 20:17:13

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0