Ibland lyckas man

Tex så lyckades ju jag sammankoppla min mobil med min blogg.. Otroligt om ni frågar mig eftersom jag är gravt it-handikappad. Men som sagt - ibland lyckas man.

Dagens fundering har annars rört sig kring vår lilla värld. Det är alltid någon som känner någon som i sin tur känner någon annan.. Som i fredags, tex. Pratade med en av min kursare sedan förra terminen. Hon har tydligen simhoppat med John, gör det med Sanna för tillfället samt att hon är Daniels föredetta chef.. Intressant kombination, ännu intressantare var det att höra hennes tankar och kommentarer kring våra gemensamma bekanta. Vissa saker visste jag, andra hade jag misstänkt och andra kom som en chock. Men sen så är ju vissa människor bara så, inte sant?

Annars idag? Spederade dagen i Rydbergs källare på Fysicum med Josefin. Efter två muffins kom vi dock in i sockerkoma och sen så gick pluggandet åt helvete. Hann inte ens lösa klart en extenta på de fem timmarna vi var där. Men ja, ibland lyckas men inte, hehe. Dagens prestation var ju inte någon höjdare direkt med tanke på att både hon och jag har omtenta i mekanik på lördag.. Usch, Carl Erik kommer väl få sig ett gott skratt när han rättar våra tentor den här gången också..

Och nedräkningen har börjat. Ola kommer hem på fredag. Det är typ fem dagar. Ännu lite för länge, men det löser sig snart nog. Får trösta mig med en shoppingrunda imorgon med mina små änglar Tove och Sophie. Besök på både Pandora och Thomas Sabo är inplanerade. Kommer bli mysmys.

Kommentarer

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0