Sista dagen hemma

Imorgon blir det skola. YES!! Levande människor som rör sig och pratar, kan det bli bättre? Nej, efter en veckas isolering så tycker jag inte det. Idag var det egentligen meningen att jag skulle till skolan, men efter att mamma rastat mig i över fyra timmar på Mobilia igår så är jag invalid igen. Smärtorna i knät har ökat oroväckande och därför tog jag beslutet att stanna hemma idag också. Det är skönt nu, men jag kommer ångra mig bittert om någon timme när tristessen sätter in igen. Men jag ångrar inte att jag gick ut igår, behövde verkligen lämna lägenheten lite. Hittade dock inget snyggt i någon butik alls, borträknat från en kofta på MQ. Får se om jag köper den på fredag.
Annars idag? Absolut ingenting och det stör mig något fruktansvärt. Får väl plugga lite matte i brist på annat och sen så får jag väl laga storkok i eftermiddag. Päronen lämnar ju mig snart och det är bäst att fylla frysen. Men nej.. Ska läsa lite min bok och sen så får jag väl se vad dagen bjuder på.

Kommentarer

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0