Lördag igen

Sovmorgon och sedan aktiviteter med Ola under för- och eftermiddagen. På kvällen bar det av till Hyby för pre-ski med Österrikegänget och Pajasresor. Måste erkänna att det var väldigt annorlunda att se folk utan den fula solbrännan och utan att vara iklädda underställ osv. Vi såg varandra på hemmaplan helt enkelt och det var verkligen jättetrevligt. Det är ju faktiskt folk som man träffar varje år, och trots att det bara är en vecka så känns det som så mycket mer! Var jättenöjd med kvällen och hade nog stannat hela tillställningen om inte Ola haft permis.. Tog därför bussen in till Malmö lite efter kl 10 för att fortsätta kvällen på Möllan med honom, Ed, Robin, Robin, Thomas och Kris. Har inga bra ord för att sammanfatta resten av kvällen tyvärr. Avslutade lite efter 1 och drog med mig Ola, jag orkade inte mer just då.. Men klart att kvällen hade sina höjdpunkter ändå, det kommer man ju inte ifrån! Enda nackdelen (den här gången iaf) var att jag var ensam tjej. Tyvärr är det lite jobbigt när pojkarna man umgås med är lite.. hm, förvirrade och lite sura på det kvinnliga könet. Allt östes liksom ut över mig. Men ja, antar att det är så ibland också.




Ola och jag. Längtar ännu mer till helgerna nu för tiden <3



Robin, Kris och Ed. Tre väldigt dragna pojkar..



Om Ed och Kris hade fått i sig en del så hade Olas lillkusse fått i sig ännu mer..

Kommentarer

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0