Fredagsmys igen

Eller mys och mys, sitter hemma med bensmärtor och lagom irriterat humör eftersom jag haltar runt som en pirat med träben. Det enda som saknas är papegojan.. Men iaf, har gått i skolan i två dagar nu och, även om det är skönt att se levande människor igen, så måste jag erkänna att det var rätt skönt att vara hemma också. Bara att få in morgonrutinerna igen är ju en plåga, gå upp kl 6 har aldrig varit min grej. Jag är inte gjord för sådant.

Imorgon verkar det bli en liten get-together hemma hos mig, skitsnack och poker står på agendan vilket jag tycker är ytterst spännande! Det ena är jag expert på, det andra har jag aldrig försökt mig på. Men det är imorgon, ikväll blir det en runda till Mobilia och sen film hemma hos älskligen (han verkar ju ha permis hela tiden! Klagar inte dock..). Imorgon blir det att unna sig sovmorgon innan pluggat tar vid igen. Men men, sånt som måste göras. Ooh, och det blir inflyttningsfika hos Tove imorgon också! Lilla gumman har ju fått en lägenhet nu och denna måste inspekteras!

Önskemål från Ola också; han vill bli omnämnd som min apa här på bloggen. Det är väl en önskan jag inte kan stå emot?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du, gumsi, min karl har haft diarré och kräkningar under hela natten :( och nyligen kräkte han blod, så vi åker in till akuten nu...alltså, så medverkar vi inte ikväll :(

2010-02-20 @ 13:46:04
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0