Albert, Wermlands, ljuva 90tal

Egentligen hade jag bara helg en dag, skrev ju den dumma mekanikomtentan i lördags (och helt i onödan, har garanterat kuggat igen). Kvällen var desto bättre - Alberts födelsedag firades med förfest hos honom och sedan utgång på Wermlands nation. 90-talet stod på agendan och musiken var därför en blandning mellan nostalgi, örongodis och andra småmysiga barndomsminnen. Det var lite dåligt med folk där bara, det var mest fysiker från min kurs som hade orkat masa sig dit. Men skit samma, kvällen blir så rolig som man själv gör den! Discodans, billig öl och massa skratt gjorde det hela till en sjukt rolig kväll! Nästa gång blir det utgång i Malmö dock, måste ju visa folket att det finns en värld utanför Lund också ;)

 

Sofie, Charlotte och jag, Albert och Stina

 

Charlotte, Christina, Margareta, Albert och Stina

Kommentarer
Postat av: Sophie

Sv: Ja, det kan jag tänka mig! Usch, när kommer han hem igen?

2010-02-01 @ 19:36:34
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0