Pinsamma bloggar

I brist på plugginspiration har jag surfat runt lite på olika bloggar och jag måste erkänna att det finns sjukt mycket pinsamma saker. Bryr sig folk inte alls om vad de lägger upp? Fula bilder, fjortistjejer som visar så mycket av brösten som möjligt, tiotusen dagens outfit (och inga vackra sådana) och jaa.. Jag saknar ord. Det är pinsamt, helt enkelt.

Nu säger jag absolut inte att den här bloggen är den mest seriösa eller saknar fel och intresseväckande debatter och samtalsämnen.. Absolut inte! Men jag vill ändå påstå att jag innehar någon form av självrespekt - och att jag har det själv.

Men som sagt.. Idag har jag sett det absolut värsta. Tänker inte nämna några namn, det är ju att hänga ut folk. Men snälla, tänk efter lite. Vill ni att detta skall vara ert fotavtryck till eftervärlden?

Bara på grund av allt detta så är jag tvungen att göra följande;



Den obligatoriska bröstbilden



Den återkommande fjortisbilden tagen i badrummet



Och man måste ju visa hela kroppen, så här ser ni nu mina nyinköpta tights från Lindex. Fina, eller hur? Tycker att ni borde köpa sådana allihopa, så kan vi matcha!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha, alla är vi olika när det kommer till åsikter om bloggar ;) Och du, att fylla 20 är ingen pärs! Tänk dig, du kan få handla på systemet!!! :-D



Svar: Jo, men inte om man sen på kvällen fick asmatiska symtom som bieffekt av pencillin :( men jag kunde andas bättre sen! ;)

2010-04-25 @ 19:59:46
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0