Till Tove ikväll

.. och jag förfestar med mig själv med en massa 80talsmusik :) Det är ju 80talstema på Deep ikväll och då måste man få in den rätta känslan, inte sant? Detta blir iaf en snabbuppdatering som vanligt eftersom folket kommer hit snart så att vi åker tillsammans till Stavstensudde.

Såå.. På senaste tiden har jag:

- Pluggat en jävla massa
- Haft ångestattacker
- Varit på Novischpub på Sydskånska, där jag träffade underbara människor!
- Besökt det årliga Hälsningsgillet på AF-borgen
- Pluggat lite till på pluggdejt hemma hos Sandra
- Bakat
- Planerat inför den närmst kommande framtiden
- etc etc .. 
 
Nu ska jag ta på mig min klänning och förbereda mig mentalt för en helkväll med mina älskade vänner. Ha det bra så länge, puss på rumpan!

Kommentarer

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0