SMS

Av någon anledning blir jag nästan alltid lika glad var gång jag får ett sms. Det är ett litet konstigt bevis på att man inte är helt bortglömd av världen liksom! Satt och kollade igenom gamla sms i mobilen och kom fram till att folk skriver sjukt mycket skit xD Jag är rätt så kräsen när det gäller att spara sms så jag har bara betydelsefulla, konstiga och roliga kvar. Tänkte att vi skulle leka en lek.. Har lite blandad kompott, kommer ni, kära klasskamrater/vänner/bloggläsare, ihåg att ni skrivit det här?

"Jag måste tyvärr lämna återbud, jag har blivit så solbränd att jag varken kan sitta, stå eller gå, har i stort sätt legat på mage sen igår. Om jag överlever undan hudcancer så har vi dock ett helt sommarlov kvar att gå ut tillsammans, om inte mer. Ha så kul ikväll och sänd kalla tankar till lilla X! Jag funderar på att avancera alldeles strax och lägga en påse på min stackars rumpa.. Och du, våga läsa upp detta sms för någon eller något!! Endast, och jag repeterar endast, katten har om någon privigleriet att få höra om Xs öde!" 090624

"Hej blir det filmkväll idag? Vilken film ska vi se? När ska jag komma?" 090617

"JAG SA TILL OLA ATT DU SKULLE KOMMA HEM SOM EN HELT NY MÄNNISKA! Jag vet vad som kan hända med människor. Jag har sett x-files!" 090531

"God morgonbitt! Vad är du lullandes med en dag som idag vid ett tillfälle som detta nu?" 090406

"Den person som får dig får banne mig vara förtjänt av dig!" 090314

"Jag kuggade jävla skit" 090508

Känner ni igen er? Haha..

Kommentarer
Postat av: Patrik/Lange

"God morgonbitt! Vad är du lullandes med en dag som idag vid ett tillfälle som detta nu?"



Haha, det var ju jag! Had glömt bort det XD

2009-09-13 @ 21:14:19
Postat av: Ola

"Den person som får dig får banne mig vara förtjänt av dig!" 090314



Var inte det jag? :p

2009-09-13 @ 23:23:59
Postat av: Annie

Den första måste vara Camilla! Och den sista kan det möjligtvis vara jag?

2009-09-13 @ 23:34:58
URL: http://anniesliv.blogg.se/
Postat av: Tove

HAHAHA det om arkiv x är jag^^(Såklart!)

2009-09-15 @ 23:40:10
Postat av: Julia

Håller med Annie, nr 1 måste vara the man, the myth the legend Camilla!

2009-09-18 @ 16:25:26

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0