Sjukling :/

Hatar att vara förkyld, det tar liksom udden ur allt annat. Just nu känner jag mig som värsta snormonstret som hostar ner allt i sin väg. Riktigt äckligt är det (om ni inte förstår det kan jag ge er en ännu bättre beskrivning senare). Sitter med ännu en labbrapport som måste bli klar idag eftersom jag ska göra en ny labb imorgon, tror att jag kan hinna om huvudvärken lättar..

Annars? Nej, inget särskilt. Längtar till söndag då jag ska unna mig en sovmorgon bara.. Lite tentaångest, lite vanlig ångest och lite småförvirrade tankar om hur jag ska hantera vissa situationer. Men det tar vi senare.

Mer? Jo, har kommit fram till att mina chauffördagar snart är till ända! Lange gör halkan idag, Ola har precis klarat uppkörningen och vad jag vet så är det fler som håller på att övningsköra. Hoppas alla är fullt medvetna om att ni nu ska köra mig i ett år eller något ;)

Igår var faktiskt en lycklig dag annars - säsongspremiären av Grey's! Vilken lycka! Efter en supersnabb runda på MQ:s klubbkväll var det att köra rally hem för att inte missa något. - Och vilken säsongspremiär sen! Herregud, intrigerna, händelserna.. Detta blir en bra höst (i teve-väg iaf), det känner jag på mig.

Och Tove är borta. Eller ja, nu vet jag var hon befinner sig iaf, men ni anar inte hur orolig jag har varit. Att inte veta var hon är eller om det hänt något eftersom hon inte svarat på sms eller när man ringer.. Det har varit några jobbiga dygn, herregud, hon är en av mina närmsta vänner, det var riktigt hemskt. Men Tovegumman, se till att bli bättre nu och kom hem! Och glöm inte att vi finns här var gång du behöver oss <3


Kommentarer
Postat av: Annie

Krya på dig! Du är inte ensam, jag ligger uppe i den småländska skogen med feber. Inge kul alls :(

2009-10-01 @ 19:10:29
URL: http://anniesliv.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag vet hur man ska gå till väga, var hos läkaren idag, fick 9 kvitton på att jag har haft halsfluss i år...waaay....har fått starkare mediciner också. Och på toppen av allt - nu har jag problem med mina visdomständer...kill me now?

2009-10-01 @ 20:46:12
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0