Nej, jag är inte död än

Men jag är däremot småstressad, så detta blir återigen ett snabbisinlägg (och förlåt för den dåliga uppdateringen). De senaste dagarna har jag inte ens haft tid att sitta framför datorn så nu blir det att ta en lista över saker jag gjort utan inbördes ordning för jag minns nämligen inte;

- Skrivit min första tenta och säkerligen gjort bort mig
- Börjat råplugga på elläran som nästa tenta berör
- Varit hemma hos Ed
- Träffat en väldigt onykter, men väldigt glad och social Simon
- Gjort högskoleprovet på Latinskolan
- Varit i Lund fler timmar än jag kan räkna till
- Försökt bestämma mig gällande hur jag känner
- Pluggat lite till

Lät väl som några spännande dagar? Har garanterat missat en massa, men det får så vara. Ska fortsätta plugga nu, tyvärr så öppnar sig ju inte boken av sig själv. Skriver mer när det händer mer än kondensatorer, tentor och Gaussytor i mitt liv.


Kommentarer

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0