Ny infallsvinkel - en annorlunda blogg?

Jag har fått klagomål. Eller nej, inte klagomål i den bemärkelsen - snarare en kommentar om att min blogg var roligare och mer läsvärd innan. Idag är den mer ett sätt för folk att ha koll på vad jag gör. Det är mycket möjligt att detta är sant, men vad kan jag göra? Många dagar är det tusen andra saker som drar i en, då orkar jag inte riktigt sitta och fila på ett värstinginlägg direkt.  Dessutom har väl bloggen gått lite upp och ner ända sedan mitt lilla uppehåll i vintras/våras. Jag saknade inspiration, kände mig seg och undrade varför jag borde blogga - för min egen eller för alla andras skull? Den frågan är självbesvarad. Om jag inte vill så bör jag inte heller skriva. Dock så är situationen annorlunda nu. Jag vill skriva, det är så himla mycket jag vill säga! Sitter faktitskt en hel del och spånar på nya idéer och ämnen att skriva om - dock får jag aldrig tummen ur röven att faktiskt skriva ner min tankar. Men jag ska försöka bättra mig - jag har faktiskt en hel del att dela med mig av.

Kommentarer

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0