Helg!!

Under fredagen så bar det av till IKEA. Tio förvirrade lundastudenter hoppade på buss 170 mot Svågertorp och sedan blev det ca fyra timmars intensivt shoppande på världens näst störtsa IKEA-varuhus. Jag fyndade ett stekjärn, haha, de andra hittade nog bättre saker dock. Fast vi var lika lyckliga allihop!
Kvällen spenderades i gott sällskap med det älskade kollektivet hemma hos Oscar. Spelade kort och snackade skit (även om Oscar nog hade lite svårt att hänga med i svängarna, haha) och pojkarna drack sprit. Gav upp vid midnatt. Gick upp imorse för att göra färdigt Toves överraskning och sedan bar det upp i stan där jag, Ola, Lange och Victor visade runt Julia och Peter :) Tror att de blev glada iaf. Tove mötte också upp och hon blev väldigt glad över mitt och Olas lilla konstverk, haha. Allt för sig, gumman <3
Ikväll blir det middag hos grannen och sen så sticker jag väl hem till Ola eller något. Vad ska ni andra göra resten av helgen?


Kommentarer
Postat av: Ola

<3 Go'natt gumman vi kommer sova gott :)

2009-11-07 @ 22:53:41
Postat av: Tove

Jag blev jätteglad gumman! <3

2009-11-16 @ 22:53:03
URL: http://ingademoner.blogspot.com

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0