Dumma internet och ännu dummare människor

Nu när jag väl bestämt mig för att skriva lite mer annorlunda saker så hänger datorn sig och glömmer bort att publicera mitt långa inlägg som jag skrev nyss.. Det var synd, skrev ett långt hat-inlägg där jag beklagade mig över alla idioter på Lunds Universitet som tror att man kan hindra spridningen av H1N1 med hjälp av handsprit. Idioti.
En annan sak jag stör mig på är att de har satt upp handtorkare på Fysicum. Vems briljanta idé det var har jag ingen aning om, men jag kan ju lova att det var nån administrationstönt iaf, en välutbildad (nej, allmänbildad) människa förstår väl att det är hälsosammare att inte tvätta händerna alls efter ett toalettbesök än att tvätta händerna först och sedan förpesta dem igen i handdukstorken?? Idioti igen. Utsträckningen går inte att beskriva alltså.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gasque på chalmers är mer som att gå ut på nåt uteställe. Temat är safari, men det behöver man inte bry sig så mycket om. Vill vi gå på bio klockan sex eller nio, förresten? Kan nog vara bra att boka biljletter!

2009-11-25 @ 20:15:07
URL: http://snotra.blogg.se/
Postat av: Hanna

Handsprit trollar inte bort svinet, men jag tror ändå att det hjälper en del, jag använder hellre handsprit än låter bli, så vet jag att mina händer har några bakterier mindre på sig. Om det nu inte är svinet som det tar bort så kan det vara allt annat skit man inte vill dra på sig :)

2009-11-26 @ 19:59:21
URL: http://piffigagittan.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0