Utgång

Planen var att jag och Ola skulle ut och ta en öl. Bjöd med Emma och Jimmy, men de kunde inte ta sig in till stan, så jag och han lullade upp till Möllan själva. Utanför L'Angelo stod Sophie och John och väntade på Lange och Siri och det föll sig naturligt att vi slog oss ihop till en enda skara. Det var fullt där inne dock, så det blev billig öl och skitsnack på Curry Hut istället. Dock så fick John cp-ryck och drog iväg med två främmande tjejer till Oxie (jag behöver INTE kommentera vad jag tyckte om det), men vi andra fortsatte ett tag till. Fick sedan för oss att gå ut och dansa, så det bar av till Deep. På vägen hälsade vi på världens bästa Ola Ståhl på hans jobb och pratade lite, sen så fortsatte vår halvlulliga (men definitivt glada!) färd mor Deep. Kom dock fram till att det var för dyrt, så vi gick (vinglade?) vidare mot BK och nattamat. Ville dock inte att kvällen skulle ta slut efter det så vi stack till Limhamn för efterchill hos Lange och hans uterum. Det var riktigt kul att få skratta av sig! Många konstiga samtalsämnen, säkert fyra "kvällens citat" som vi har glömt allihopa (fast nånting om en kvinnlig höna får mig att haja till.. hmm). Jag och Ola tod iaf sista bussen hem vid halv 4, vilket betydde att jag låg i min säng helt utslagen ca en halvtimme senare. Det var en sjukt rolig kväll, det får vi göra om!

(Bilder kommer när Sophie har vaknat till liv igen, haha)

Kommentarer
Postat av: John

Tack för den.. cp-ryck.. Jag hade sjukt trevligt iaf på en kareokebar i oxie!

2009-03-01 @ 13:25:04
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: Pearl

sv: ja jo de vill ju bara ens bästa. jag har iaf tid för möte den 9:e, så håll tummarna :D

2009-03-01 @ 15:08:27
URL: http://intimacy.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vilken rolig lördagskväll. Utgångar som varar hela natten är suveränt :D Som när vi var på Faust. Hemma i Malmö kl 07.00 dagen efter ;D

2009-03-01 @ 20:55:25
URL: http://carolineb.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0