Thank God it's torsdag!

Eller jag vet inte. Religionen var helt okej och provet var lätt (trots att jag bara pluggade på det en ynka timme igårkväll.. xD). Sitter här hemma nu och blänger på dammsugaren.. Sophie och Siri ska titta in senare ikväll och då är det rätt bra om här är någonlunda rent, hehe. Och så behöver jag göra matte, engelska, högskoleprov, hemtenta i religion, öva inför nationella svenska c, ha lite ångest och kanske planera min framtid. Låter väl som en produktiv torsdag? Och jag ska baka, haha!
Har redan varit ganska produktiv nu när jag tänker efter. Har varit på Myrorna och letat efter en väska med Louise, jag hittade skor (!) som jag ska be Påskharen om på Scorett och jag har varit på Ica! Nu är jag trött som fan, kan bero på att jag inte är helt frisk ännu.. Tror dock att jag lyckats smitta både mamma, Ola och Lange med den här dumma förkylningen xD Nu lider vi allihop tillsammans.. Typ.


Titta vilken underbar liten sak! Snälla, söta Påskharen..?

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja. cubus fanns i jkpg innan och där var man ju ibland iaf. men nu finns de inte kvar = (

2009-03-26 @ 13:35:29
URL: http://shopaholicans.blogg.se/
Postat av: Patrik/Lange

Attjo!!! Sniff

2009-03-26 @ 16:48:42
Postat av: Ola

Vad är det med töser och skor?

2009-03-26 @ 17:29:20
Postat av: Sophie

Sorry att jag ej kunde komma :( Siri mådde inte heller så bra...

2009-03-26 @ 18:02:09
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Tove

MIG HAR DU INTE SMITTAT! :D men jag blir typ aldrig sjuk^^

2009-03-26 @ 22:44:48
URL: http://minmormor.blogspot.com

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0