När tummen verkligen sitter fast..

.. så är det jävligt svårt att skriva uppsats. Särskilt när man så innerligt hatar allt vad ämnet handlar om (behöver inte diskutera att vi fick välja ämne själva). Och min så underbart hatade och avskyvärda cp-dator har ju självklart lyckats förstöra filen med allt material på. Det jag suttit med i två timmar med i skolan idag bara försvann. Sa inte ens hejdå, den oförskämda saken.. Jag blir tokig, hade inte brytt mig om det var lite småskit som försvunnit, men klart att det ska vara något som man verkligen behöver. Akut.
Fan, fan, fan..

Kommentarer
Postat av: louise

Min tumme oxå fast sitta...möghög

2009-03-11 @ 20:06:01
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Ola

Tycker faktist synd om dig för en gång skull ;)

2009-03-12 @ 00:21:51

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0