Måndag

Mår fortfarande piss, men jag masade mig upp till skolan imorse iaf. Fick då reda på att engelskan var inställd, så jag hade hål mellan 11,50-14,30. Lite segt, men det blev en liten shoppingrunda med några klasskamrater istället. Nu så ska jag sätta mig och göra opponeringen tills imorgon, och imorgon är världens onödigaste dag! Jag går 8,30-9,30, och sen så har jag fem timmars hål och börjar igen 14,30. Sär-Per. Detta är idioti!

Men annars? Jo, 74 dagar till studenten och jag har ångest. Men förutom det så har jag börjat köpa biljetter till Hipp nu, är det någon jag missat? (mig själv, Emma, Jimmy, Thés, Neil, John, Ola) Lange, kanske? Säg till om jag ska jaga fler..

Förresten! Är det någon som kan förklara för mig hur jag tar mig till Malmö Borgarskola (eller dit hittar jag, typ, haha) och sal 28? Var ligger éntren? Jag har aldrig varit där förut, och om jag inte hittar dit på lördag så missar jag högskoleprovet xD Inte acceptabelt!

Kommentarer
Postat av: John

Borgarskolan ligger mellan Aq-va-kul och Kronprinsen. Med huvudingången längst med vägen. :)

2009-03-23 @ 18:57:08
URL: http://johnboy.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0