Lördag

Det borde vara förbjudet att låta folk gå i skolan på lördagar.. Men tyvärr är inte den propositionen under analys så det var bara att masa sig upp ur sängen imorse (vilket inte var så lätt efter bara 6h sömn), snackade sen i över en timme i telefon med diverse olika människor, pluggade och träffade Ola en liten stund och sedan begav jag mig mot skolan. Kl 13-17,30 satt jag fint i min bänk i Da Vinci, kan ha berott på att jag var för trött för att röra mig.. Men nu är jag hemma efter att ha ätit middag inne hos familjen Larsson (jag smet när det blev dags för Melodifestivalen..).
Anledningen till min morbida trötthet denna morgon kan sammanfattas med ett ord - Sophie! Istället för skitsnack och kaffe med Lange och Ola hos mig så blev det chillkrök hos Sophie igårkväll. Jag höll mig nykter dock, var ju tvungen att ta mig hem på något sätt, haha. Men jag klagar absolut inte! Så vi blev iaf fem personer där hemma som barrikerade Gustavs rum, sjöng, skrattade och tog en massa bilder! Planer för en eventuell semesterresa planerades och det ser jag verkligen fram emot, ni anar inte! En vecka med sol, bad och fest.. Längtar redan!
Men det bar tillbaka hem lite efter kl 1 inatt, så efter att ha lämnat av Ola och Lange så var jag väl hemma runt två. Det tog en sån jävla tid för att jag var tvungen att hitta en parkeringsruta till min lilla bil.. Men allt går med lite våld, hehe..
Ikväll så blir det att sitta ensam hemma. Ska vara lite nyttig och göra klart min engelska (om jag orkar), min matte (ska iaf försöka, men det är tveksamt alltså..), börja på min artikel samt min cp-uppsats. Tror inte att jag hinner allt detta dock med tanke på att klockan redan passerat 21, och jag ska inte leka hycklare heller genom att kalla mig själv optimist. Jag är fullkomligt realistisk när jag säger att jag förmodligen inte hinner klart med ett skit ikväll. Och jag är faktiskt t.o.m för trött för att bry mig xD Sova tidigt ikväll, kanske?
Och jag har punka på min bil också, förresten. Ville bara dela med mig så att vi alla kan sörja min skadade springare!

Kommentarer
Postat av: Emma

ohh, jaa. :D den är så fiiin. =)=)

2009-03-14 @ 21:45:38
URL: http://emmaa95.blogg.se/
Postat av: Louise

Naw, stackars stellis (och Louise!)

2009-03-14 @ 22:23:09
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Sophie

Sv: det var askalas! Jag sörjer för din punktering :(

2009-03-14 @ 23:01:47
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0