Inte nu igen..

Varför blir jag alltid sjuk? Eller nej, inte alltid, men det är precis som om min kropp känner av när jag väl för lite tid över.. Precis när jag ska slappna av minsta lilla så passar kroppen på att bli sjuk. Så nu sitter jag här, febern har mig i ett järngrepp och snoret rinner snabbare än Victoriafallen.. Underbart.
Men annars så har helgen bjudit på en massa, orkar inte skriva allt för då svimmar jag nog,,  Men i princip allt jag gjorde inkluderade Ola, Tove och Lange. Väldigt trevligt! Var också på St Markus Vinkällare, lilla mormor fyllde 62. Lite Éntre, lite kaffe, mycket skola, lite Möllan, mycket feber. Händelserik helg, alltså.

Kommentarer
Postat av: Patrik/Lange

Det har varit jättetrevligt. Mer helger som denna! (fast sjukdomsfria)

2009-03-22 @ 16:08:37
Postat av: John

:) Man kanske kan få följa med någon gång?



Att vara sjuk är ett rent helvete i stort sätt.. Inte mycket som är positivt då.. =/

puss

2009-03-22 @ 16:35:51
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: Sophie

Krya på dig gumman! Jag vill också till Entré xD Shoppa, shoppa, shoppa! :P

2009-03-22 @ 17:55:28
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Ola

Krya på dig Stella :) vi får ha fler helger som denna :D var trevligt! Hålled med Lange på den punkten :)

2009-03-22 @ 18:11:46

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0