Hehe

För att muntra upp mig själv har jag läst Malmö-inlägg på tjuvlyssnat.se.. Hehe, en hel del fick mig att skratta. Är dock väldigt glad över att jag inte hittade något jag själv sagt (för det kommer ju onekligen en del grodor ibland xD).

Buss 171, Lund till Malmö

Två tjejer ~17, smått berusade, är på väg till Malmö för att festa på fredagskvällen.
Tjej 1: Åh, jag är så jävla kissnödig!
Tjej 2: Nu igen... Men du, jag vet en skitbra toalett på Södervärn.
Tjej 1: Va? finns det en toalett där?
Tjej 2: Eller ja, toalett och toalett, men det är en riktigt bra buske!


34:ans buss, Malmö

Två män ~35 har en livlig diskussion medan de stiger på bussen och sätter sig.
Man 1: Gjorde det ont när du blev opererad?
Man 2: Du, jag tänker inte på det, jag tänker på fördelar!
Man 1: Vadå fördelar, du har ju brutit ditt revben ju, det finns väl inga himla fördelar med det?
Man 2: Du... nu når jag ner hela vägen.
Man 1: Vadå hela vägen?
Man 2: Ja du vet... Hela vägen!
Man 1: Ehh.. Ok..


Pågatåget från Lund på väg mot Malmö

Två killar ~22 sitter på tåget när en tredje kille stiger på. De verkar bekanta och börjar prata om vad som har hänt sedan de träffades sist.
Kille 1: Ey, har du hört om Malle och sånt?
Kille 3: Nä, vaddå?
Kille 1: Han har typ fått nytt jobb!
Kille 3: Vaddå då?
Kille 1: Ja, det är typ sånt där...
Kille 2: ...Samhällstjänst!


Buss, Malmö

Det är söndag förmiddag. Två tjejer ~20 diskuterar gårdagen.
Tjej 1: Eh.. märkte du nåt? Alltså igår natt..?
Tjej 2: Hehe, jag märkte inte att du låg i den andra sängen förrän jag vaknade i morse. Ni hade kunnat ha sex på mig, utan att jag vaknat!
Tystnad.
Tjej 2: Eh...det gjorde ni inte, va?


Kommentarer
Postat av: Viktor

Hahaha :D:D



sv: Ja många tjejer tycker om att jag delar med mig av mina erfarenheter från killarnas omklädningsrum :D

2009-03-29 @ 17:56:53
URL: http://viktore.blogg.se/
Postat av: John

Fina kommentarer xD

2009-03-30 @ 07:05:17
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tjuvlyssnat är bäst. Tjuvtittat är också ganska roligt.



busken o samhällstjänst var roligast xD

2009-04-03 @ 21:46:19
URL: http://piffigagittan.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0