Fredag igen! Äntligen!!

Herregud, trodde aldrig att veckan skulle ta slut. Men nu är det fredag och när veckodagarna försvann så gjorde även min ångest det. Nu kan jag andas lite.. Uppsatsen är inlämnad och nu behöver jag inte bry mig om den längre. Fick också ett väldigt bra omdöme på mitt religionsprov så nu känns det lite lugnare på den fronten.. Men nu är jag ju som jag är, dvs. jag inte kan slappna av. Jag måste ha något att göra, så nu ska jag sätta tänderna i allt högskoleprovgrejs.. Har ett simulerat prov imorgon och jag bör kolla igenom NOG-delen..
Annars då? Igår var det torsdagfika (vilket mysigt ord!) hemma hos Patrik i Limhamn. Sophie orkade inte tyvärr, så det blev bara jag och pojkarna, hehe. Kände mig som en prinsessa, blev sådär lagom bortskämd av min lilla fan-club. Kände mig lite sliten samtdigt dock.. Hm. Men det var en kul kväll iaf! Hittade ju t.o.m dit på första försöket xD.
Vad mer? Jo, jag tror att jag vågar påstå att våren har kommit :) Jag har njutit av detta fenomen genom att börja ha ljusare kläder och jag har lagt in mina stövlar i garderoben. De ska helst stanna där inne också, har inga planer på att det ska snöa mer nu!
Och lille John är sjuk.. Vi har inte pratat så mycket i veckan, jag vet inte varför.. Får lösa det nästa vecka när han mår lite bättre, för just nu känns det tomt, innan pratade vi ju dagligen..

Kommentarer
Postat av: John

Har inte funnits någon anledning till varför vi inte pratat.. Bara blivit så :)

Jo men jag tillfrisknar snart :)

Träffas nästa vecka då? :)

2009-03-20 @ 14:31:13
URL: http://johnboy.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0