Snabbis igen

Shit, vad jag blivit dålig med bloggandet! Men iaf, är egentligen på väg ut, men jag kan dela in mina senaste strapatser i fyra delar:

1. Fredagens drink-kväll blev verkligen jättetrevlig :) Jag, Camilla, Julia, Rebecca, Tove, Amanda och Caroline drack en massa smaskiga blandningar och efteråt drog vi till Möllan och därefter Deep. Trodde inte att man kunde ha så kul dansandes till tysk electro-disco-grejs. Tack för en trevlig kväll allihopa!

2. Under lördagen var det att sova ut efter nattens äventyr samt äta middag med morföräldrarna. På kvällen var det 20årsfest hos min barndomsvän Terese ute på Videdal. Jag och Ola var där plikttroget vid sjutiden, resten kom senare. Dock väldigt trevlig kväll med massa nytt folk :)

3. Söndagen innebar ännu mera sömn samt en shoppingrunda på Mobilia. Det blev nya leggings (ni vet ju att det verkligen är min grej, hehe) och en tjockstickad tröja från herravdelningen. Mysigt! På kvällen blev det bio med Ola, Langeliten, Eddie och Camilla. Brad Pitt och Inglourious Basterds förgyllde kvällen och en kopp kaffe efteråt blev verkligen grädden på moset.

4. Och idag smällde det! Jag blev officielt en Lundastudent! I fysik-kullen är vi endast två tjejer och jag vet inte hur många killar. Glad att jag och Ina fann varandra dock. Dagen bjöd på fika och lekar och jag tror faktiskt att det kan bli ett roligt år. Får dock se om jag hinner ändra uppfattning till onsdag då den riktiga undervisningen börjar.. Jag var också typ den enda skåningen där, hittade en kille från Hbg, men det är ju på gränsen alltså xD

Men nu så skall jag bege mig till Ola iaf, tror att han vill höra om dagens ävbentyr. Puss

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja jag tror jag har tid på söndag, saknar dig med!

Puss

2009-08-31 @ 20:26:25
URL: http://anniesliv.blogg.se/
Postat av: Sophie

Haha, vaddå göra något den 12:e? xD Ska du pierca bröstvårtan!? :D

2009-08-31 @ 20:48:02
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: John

God morgon..

Dock du som sa upp kontakten..

Kram

2009-09-01 @ 07:50:22
URL: http://johnboy.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0