Greetings from Greece

Hejsan! Tangentbordet suger som vanligt utomlands och det saknas en del knappar.. Men det far ni leva med. Tankte bara beratta att jag lever trots en del magsjuka, hot om svininfluensa och for mycket sol (om det nu ar mojligt). Iaf, lider i vanlig tur av hemlangtan, men nu har iaf mer an halften gatt och jag far snart komma hem igen. Saknar val vanner ochdylikt mest av allt, men aven den alskade Malmofestivalen. Fan att man kan missa hela skiten.. Men inte sa mycket att gora at fran den har lilla on, inte sant?
Har inte sa himla mycket att tillagga just nu, kan mest saga att jag inte pa langa vagar ar lika brun som vanligt vilket stor mig nagot fruktansvart. Kommer dock vara brunare an manga av er dar hemma ;)

Har tankt lite pa drinksammankomsten som ska aga rum hos mig den 28e. Vill ju att alla ska komma och hoppas ju pa det. Skulle aven tycka att det var kul om vi avslutade pa typ KB pa kvallen. Hade velat komma ut och dansa namligen.. Tankte ocksa pa att det blir valdigt manga drinkar om alla kommer, sa kanske nagon kan ta med sig lite tilltugg istallet? Men det ar sadant vi far snacka om nar jag kommer hem nasta vecka. Saknar er allihopa och jag hoppas att jag inte ar fullkomligt bortglomd.. Pussar och kramar fran mig och alla svettiga greker!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, det låter helt perfekt, drinkar OCH dans! Jag är absolut med! :)

2009-08-21 @ 23:25:48
Postat av: John

Hehe trevligt att du hittade en dator i grekland ^^ Malmöfestivalen... du missade inget ska du veta.. möjligen någon artist som du kanske velat se.. men annars så var den riktigt dålig.. Betydligt sämre än förra året..

Snart hemma ^^ bara 3 dagar kvar nu ^^)

Bortglömd är du inte nej nej! :D

2009-08-23 @ 21:03:14
URL: http://johnboy.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0