Söndag + en del av denna måndag

Strandpromenad på Sibbarp med Ola, Lange och Sophie i kvällsolen igår efter en lång dag på jobb :) Väldigt mysigt. Efter det krängde vi godis i Langes uterum. Lämnade av Sophie vid 11 nångång sen så åkte jag och Ola hem till mig. Satt mest och snackade skit, men han försökte vara smart (lyckades inte) vid ett tillfälle och frågade mig något av det dummaste jag hört:
"Stella, kan man få hematom på klitoris?"

Det går inte att beskriva hur chockad jag blev, kan inte heller måla upp en bild över hur mycket jag skrattade efteråt.

Idag så var det pluggdejt i Oxie med min projektgrupp. Det börjar verkligen likna något! Lite skisnack emellan raderna med fysikformler och sedan lunch för att höja blodsockret. Hade det trevligt :) En av sakerna vi diskuterade var varför folk slösar bort sitt liv på att gå samhälle på gymnasiet. Vi kom fram till att SH är allmänbildande medan NV är utbildande. Det tyckte vi var riktigt vackert formulerat xD

Nu så sitter jag här hemma och ska göra om gruppens tidsplan och efter det så joinar Ola och Lange mig, vi är några stycken som ska till Victor i Lomma idag. Trevligt, trevligt. Får se om vi hittar dit bara xD

Kommentarer
Postat av: Patrik/Lange

Kan man få blåmärken på ögonen?

2009-04-06 @ 16:48:46
URL: http://stellapolaris.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag orkar inte hänga med idag, jag är så arg på en sak...är inte rolig att vara med idag :( så snart ska jag ut och springa av mig irritationen! Men vi hörs! Hälsa Victor! :*

2009-04-06 @ 16:53:26
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0