Happy Birthday to me !!

Hehe, då var man ett år äldre.. Vill tacka alla som grattade mig över telefonen imorse (fast Lange lille, kunde du inte väntat till klockan blev 8 iaf? Jag är ju ledig idag xD). Alltid trevligt när folk kommer ihåg en.
Hittills har jag ätit frukost och tagit en dusch och snart ska jag, trots att jag är ledig, bege mig in till skolan. Eftersom jag missade hela måndagen så måste jag ta igen en del av matten idag. Rolig fördelsedag, inte sant? Fast iofs, ska inte klaga, på min 18årsdag hade vi det störta kemiprovet i gymnasiehistorien.. Då är detta avsevärt bättre!
Efter skolan ska jag inom Mobilia och sen eventuellt ut till Hököpinge. Idag är det fem år sedan min kusin dog och det har på något läskigt sätt blivit en tradition att åka ut till kyrkogården varje fördelsedag. Även om det är sorgligt så är det ändå på något sätt lugnande. Man vet på något sätt att han har det bättre nu än innan. Men det hindrar ju inte en från att sakna honom något otroligt.



Och just det - jag vill ha en tårta idag. Helst en rosa. Bara för att det är jag :P

Kommentarer
Postat av: Ola

Jag var snäll nog att skicka SMS iaf :P

2009-04-29 @ 09:49:48
Postat av: Stella

ola, det gjorde faktiskt alla andra också, det var bara mormor som ringde och hon väntade ända tills 8,40 xD men lange tog fan priset - kl 7,15!

2009-04-29 @ 10:15:29
URL: http://stellapolaris.blogg.se/
Postat av: Therese

GRATTIS O GRATTIS :D hoppas du får en trevligt födelsedag, synd att jag inte kan vara hemma och fira den med dig!!



2009-04-29 @ 10:28:12
Postat av: Anna

Grattis!!!

2009-04-29 @ 15:13:23
URL: http://snotra.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jamen, jag skickade ju också ett sms :O blir man inte favoriserad för att man inte ringde? xD Va, va, va? xD Ok, då vet jag vad jag ska ta med mig på lördag ;)

2009-04-29 @ 17:04:36
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Anna

Ohhh...en där tårtan såg smarrig ut...Grattis :)

2009-04-29 @ 17:27:31
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0