Vad har hänt i mitt liv?

Haha, var kan man börja? I mitt annars så lugna liv så har det hänt en del på sista tiden.. Har tagit upp kontakten med gamla vänner och samtidigt hittat nya :) I skolan är allt som vanligt, vi anpassar oss sakta med säkert till vår nya image som Einar.. Ska dock påpeka att vi inte är de enda som bytat namn - InfoKomp heter numera "Nya Klara Gymnasiet". Föredrar faktiskt Einar, helt plötsligt..
Ja, vad mer? Nh06n tog sig en roadtrip/resa/tågfärd över sundet mot Köpenhamn. Destination: Bodies & Tivoli. I vetenskapens namn genomled (haha, det vill jag inte kalla det egentligen, jag var helt facinerad) vi en utställning av torkade lik, benbitar och annat läskigt. Lunch förljde på det, dock måste jag påpeka att det kanske inte var den bästa planeringen av lärarna.. Vissa i klassen är ju mer äckelmagade än andra..
På detta följde iaf Tivoli. Återigen gjorde vi allt i vetenskapens namn då vi utrustade med accelerometrar åkte alla karusller vi kunde. Vi viar lite rädda att vi skulle bli påkomna eftersom en exalterad tonåring med ett brett skärp om midjan med en liten svart tillhörande väska kan ge lite fel intryck. Särskilt eftersom vi satt och tryckte på en massa knappar precis innan varje avfärd.. Men kul hade vi iaf hela dagen.

Hade jättekul hela dan. Tyckte lite synd om Henrik som fick sitta och vänta hela dagen medan vi andra hade roligt.

Kan ockås berätta att min lilla pappa fyller år idag. Jag, som har världens sämsta fantasi, bakade en kaka till honom. En vacker morotsskapelse med dubbelt lager glasyr.. Hoppas att han blir glad.
Den kommande helgen är mer än efterlängtad. Det är första gången jag är ledig på fyra veckor, tror jag. Skola under veckorna och jobb på helgerna börjar ta ut sin rätt.. Tror att jag ska ägna största delen av helgen till att sova.. Efter fröken Dallers fest då, vill säga.. Och efter jag pluggat klart... Och efter jag träffat alla jag ska träffa.. Hm, får nog planera att sova på novermberlovet istället..

Kommentarer

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0