Tisdag

Pluggdejt. Alla som skulle hitta hem till mig lyckades på ett eller annat sätt med det hela :) Hög mysfaktor då vi åt kaka, drack te och pratade om allt och inget. Men vi lyckades faktiskt också med bedriften att lösa våra fysikproblem... Visst, vissa svar har väl fortfarande mer att önska, men vi är iaf på rätt väg.
Har också börjat fundera lite mer hur man gör sig känd i bloggvärlden. Ska man kommentera andras inlägg och vara aktiv, kanske läsa allas ideér om typ mode eller ska man skriva om sådant som intresserar alla andra? Är det inte viktigare att koncentrera mig på vad jag tycker om och vad jag tycker borde få mer uppmärksamhet här i världen? För jag måste erkänna, majoriteten av alla bloggar jag stöter på handlar om mode. En massa Wannabe-Klings, dagens outfit och jag vet inte allt. Förlåt, alla har vi ju olika intressen, men med alla miljontals bloggar om mode och kläder, kan inte någon ta sig i kragen och faktiskt skriva om något vettigt? Jag skriver inte det här för att ge mig själv publicitet, min blogg är ju bara svammel rakt igenom, men jag känner att jag vill läsa något ordentligt.. Fast då återkommer vi till det där om att man ska skriva om vad man gillar. Om man nu är en modefantast så antar jag att det är det man ska skriva om.
Men jag kan ändå inte hjälpa det faktum att jag undrar vad som hänt med allt "låt oss rädda världen"-snack, huruvida det finns ett monster under sägen eller varför inte vad ens kanin åt igår? Hade det inte varit kul med en diskussion om något annorlunda..? Eller är jag helt ute och flyger?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jomen, då är det bra att vi har dig Stella som inte skriver om mode! ^^ :D Som skriver om vettiga saker, för du är vettig ^^

2008-10-28 @ 18:06:11
Postat av: Stella

haha, vettig? den var ny. hoppas att du inte tar illa upp gumman, vet ju att just mode är din grej. fast det är ju iofs också dick, målerier, tyg, ljus, änglar, foton.. och ja, allt ;)

2008-10-28 @ 18:30:04
URL: http://stellapolaris.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ja, precis! <3 ^^ hihi!

2008-10-29 @ 09:30:04

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0