Resten av lovet som inte kännts som ett lov hittills

Jag är en typisk schemamänniska. Gillar inte när saker jag planerat inte går i lås eller ändras i sista minuten. Gillar att veta vad som ska hända i mitt liv. Idag är en sådan dag där det mesta har ändrats utan att jag har en aning om varför. Jag antar iofs att jag överlever, men ändå. Nu så ska jag plugga iaf, sen så måste jag in i stan och hämta min mattebok på skolan, efter det blir det BodyBalance på Forum och sist men inte minst så ska jag införskaffa min nya rosa kamera! Kan knappt bärga mig! Känns nämligen som det börjar bli dags att lämna tillbaka Johns kamera.. Han kanske saknar den, vad vet jag?
Mer planer för veckan då.. Imorgon så ska jag plugga och på kvällen så är det kvällsöppet på Triangeln. Massa erbjudanden och rabatter. Han redan övertalat John till att följa med, men om fler vill haka på så kan vi ju ses där :) På fredag så blir det Lilla Torg med Amanda och Angelica. Innan dess så ska jag först hinna klart med mina fysikuppgifter och så ska jag ut och äta med Emma. Och på lördag - höjdpunkten! - så bör det av till ett litet B&B i Kivik med min lilla älskling. Hoppas att det blir en helg där vi kan hitta tillbaka till varandra på. Allt blir säkert underbart <3
Vad väntar er under resten av lovet, kära vänner?


Kommentarer

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0