Onsdag

Vaknade halv 6.. Sket i att gå upp. Tittade på klockan igen, då var den lite i 8.. Sket återigen i att gå upp. Men lite efter 9 tvingade min mage upp mig för frukost. På det följde en dusch.. Sen ner i sängen igen.. Och sen en dusch till.
Helt plötsligt var det dags att åka in till stan för dagens enda lektion - idrott. Var beredd och heltaggad på boxning, men vad händer? Jo, bodypump hände! Nåt fel med bokningen eller vad det nu var.. Men skitsamma, älskar bodypump! Det känns liksom i hela kroppen.

Feel the pain, my friends! And the mjölksyra..

Men jag ska inte sitta här länge till. Efter att ha tränat musklerna i skolan så blir det snart dags att träna lungorna. Stella ska på hockeymatch och skrika en massa förolämpningar :) Ska köra min lilla bil till Limhamn och titta på MIF:s ungdomslag.. Titta på Axel, haha. Hoppas att det går bra för dem, det är aldrig kul att förlora (för vilken idiot vem har sagt att idrott bara är på skoj?!). Fram tills dess så kallar fysiken.. Har fortfarande inte fått någon respons på mitt nödrop! Behöver ju hjälp med rörelsemängd-grejset.. Jonas?

Kommentarer
Postat av: Snuttefilten

Varför är inte jag med i onsdagens händelser, första delen iaf ^^ :-*

2008-10-22 @ 20:42:39
Postat av: Stella

Men, lille John, hade jag nämnt vad vi hade för oss så hade ju folks ögon trillat ut ;)

2008-10-23 @ 17:20:23
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0