Nostalgi

Satt och funderade på vad som egentligen hänt under det senaste året. Det är något jag brukar göra, jag försöker summera ihop alla större händelser. Tyvärr så har jag inte bilder på allt, men jag hittade en del kul grejer.. Saknar mycket av det som hänt tidigare, men samtidigt så måste man ju se frammåt, kanske våga prova något nytt..

Ooh, vad jag saknar snö! Ska bli eskimå när jag blir stor. Om jag mot förmodan ångrar mig så ska jag iaf åka mer skidor! I somras blev det mini-roadtrip till Turning Torso för fotografering. Vissa bilder blev bättre än andra, men det var kul. Sophie hade Halloween-fest förra hösten.. En jätterolig kväll, verkligen! En hel bild bara till henne! Känner att vi har kommit varandra närma det senaste året <3 

Puckot och jag har varit tillsammans i över ett år nu. Känslorna är annorlunda, men fortfarande starka! Camilla ger stackars Benjamin en omgång i labbet.. Mina kära päron gifte sig i våras.. Vissa tror mig inte när jag berättar, men de var faktiskt ihop i 28 år innan det det smällde! Längtar tillbaka till när allt var enkelt och man kunde spendera dagarna med vännerna istället för med läxböckerna..

Får ingen egen studentbal, vilken tur jag hade som kunde följa med på Johns! älskar min klänning också för den delen..

Kommentarer
Postat av: Snuttefilten

Du är verkligen jättevacker i din klänning (K)

2008-10-16 @ 20:44:16

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0