Lördag

Andra dagen på min ledighet är inledd. Vaknade klockan 7 iofs, men det sköna med det hela är att jag kunde ligga kvar. Just nu sitter jag och tittar ut genom fönstret. Skall det börja regna eller inte? Hoppas lite på båda alternativen, faktiskt. Regnar det så kan jag stanna inne, men regnar det inte så måste jag ut och springa. Avskyr  att springa, det finns så många roligare sätt att svettas på..
Ikväll smäller det iaf, fröken Haller skall firas med pompa och ståt. Känner inte hälften av alla som kommer, men vad gör det? Det är alltid kul med nya människor. Får lägga upp lite bilder på hur snygga alla var imorgon ;)
Nej, nu ska jag ut och springa. Kommer svimma halvvägs, men vad gör det?

Avskyr att svettas, som sagt. Eller iaf när det är ett resultat av träning. Annan fysisk aktivitet har jag väl aldrig klagat på annars?

Kommentarer

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0