Haller turned 18

Så, nu har jag vaknat efter gårdagens festligheter. Jag hade jättetrevligt där i den lilla lokalen med alla människor. Kände majoriteten av dem faktiskt, tror bara att det var ett enda nytt ansikte. Men det var iaf presentöppning, galen dans och en massa bål! Älskar bål, haha. Själv körde jag en någonlunda nykter kväll, men det var faktiskt inte en enda som blev sådär jobbigt full igår. Det är bra.
Måste bara berätta att jag vann pris för bäst 80-tals-utstyrsel! Haha, det trodde jag inte, men smaragdgröna chinos, det slår väl aldrig fel? Men alla var faktiskt jättefina. Utom Jimmy. Förlåt, men den där skjortan var gräslig! xD Fast det var ju iofs medningen med det hela. Tack för igår iaf! Och Alexsandra, känn dig inte gammal, livet har bara börjat ;)

Här har vi då nyss samlats hemma hos mig innan det var dags att bege oss till fröken Haller. Två taggade pudelrockare Sophie och Dick är så söta ihop. Lite peddo-varning på Sophie dock, haha. Skämt och sido, gumsan ;) Ja, den är nånstans där borta.. Ser du? Väl på plats. Jag vet faktiskt inte vad Emma-gumman försöker förmedla. Mina kära klasskamrater förljde med mig. Det är jag faktiskt glad över. Det var länge sedan jag hade så kul på ett dansgolv :) Jag gör en ytterst vacker Prince-imitation.. Haha Haha, jag vet inte hur bekväma vi var i våra out-fits, men vi var rätt söta ändå.  Lilla gumman, du ser ut som en anka! En söt sådan iofs, men dock en anka! Jag trodde att Alexsandra visste vilket folk hon bjöd in. Den här killen ser lite mysko ut ju.. 

Kommentarer
Postat av: Alexsandra.h

Ne då känner mig inte ett år äldre!

men snälla lägg upp en lite bättre bild på mig än den där jag pekar på ngt^^ haha

2008-10-20 @ 15:08:25
Postat av: Snuttefilten

Jag säger detsamma, det finns bättre bilder på oss alla :D :-*

2008-10-22 @ 20:47:33

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0