Minisemester på Agda Lund, Kivik

Hem - Södervärn - Tings Nöbbelöv - Kivik, Agda Lund
Jag och John tog en minisemester på Österlen nu i helgen. Jättemysigt, verkligen. Allahelgonahelgen bjöd på pumpor, ljus och mys i höstmörkret. Väl där var det fika, sen så var vi på rummet ett för att ta på oss ordentligt med kläder och efter det bar det ut på rundvandring. Det blev en lätt lunch, chokladprovning och shopping på en outlet. Det var kallt, men uppfriskande på samma gång :) Sen så var det bad-dags. Det ingick i vårt lilla weekend-paket, 45 minuters massagebad utomhus i en jätte-tunna. väldigt trevligt. Det bjöds på äppelvin också, har aldrig smakat något så gott! Mer dusch följde på det och sen så var det middag på en närliggande krog. Jag orkade äta upp min förrätt, men jag fick lämna kvar av både min huvud- och efterrätt. Men det var verkligen jättegott. Skrattade också lite åt John som tyckte att kyparen tittade för mycket på mig och blev lite avis.. haha. Hem igen och sen, trots att klockan bara var lite efter 9 så blev det sängdags. Sov som en stock till lite efter 5.. Segt, kunde inte somna om ordentligt. Drömde också jättkonstiga drömmar. Frukost och utcheckning avslutade vår semester.
Kivik - Simrishamn - Malmö - Hem

Han blev rätt chockad när han insåg att vi skulle ända ut i ödemarken.. Haha. Titta! Vi hittade hit! Och visst är skylten snygg?? Haha. Så här såg vårt lilla B&B ut.. Verkligen mysigt. Att det var så litet bidrog mycket till stämningen. På promenad, älsklingen och jag. För en gångs skulle får jag vara med på en massa bilder eftersom det inte bara är jag som har kamera! Vet inte om jag gillar det hela tiden, dock.. 


Kommentarer
Postat av: John

Du får bilderna av mig snart :-

Vi hade verkligen en asmysig helg!! :D

Mamma min blev jätteglad över chokladen :)

Nu får jag se vad kvällen bjuder på..

Älskade :-

2008-11-02 @ 15:18:51
Postat av: Sophie

Såg jättemysigt ut! Verkligen! Vi får rikta in oss på att Dick & jag hänger med nästa gång ni ska dit;)

2008-11-02 @ 17:49:07
Postat av: John

asg jag ser verkligen knubbig ut på den bilden vid "ödemarken" =P

2008-11-03 @ 14:24:32

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0