Unnar mitt ett avbrott..

Nu här, mitt i sista stressen, så ser jag ljuset! Jag har absolut ingen julkänsla i kroppen, men det är som om jag kan lukta mig till ledigheten!
Idag så hade jag min absolut sista lektion för terminen. Det var idrott, näringslära, alltså inget att hurra för, men det var inte jobbigt iaf. Vi hade också lite julmys med clementiner och pepparkakor :) Nu så sitter jag här hemma däremot och skriver på min ABSOLUT sista inlämning i kemi B! Detta är ett riktigt hallelujah-moment, ni anar inte.. Det är lite jobbigt att ha den så här nära lovet, man har ju verkligen ingen lust eller ork i kroppen.. Men snart så är det slut! Wihoo!
Imorgon så är det dags för det årliga pepparkaksbaket :) Camilla och Annie kommer och vi skall baka det vackraste alster Einar H. någonsin skådat! En homer, kanske? Eller varför inte ett bord i naturlig storlek? (Eller nej, Camilla, dålig idé - jag har inte en så stor ugn, haha). Men det skall bli vackert! Ska fota massor! Haha. Och på fredag är det sedan julavslutning, kröning av pepparkakshusmästarna (så klart mitt lag!), fika på Kafferosteriet eller dylikt och tillsist så blir det skridskor på Kockums :) Be there! Vi samlas mellan kl 12-13 eller nåt också så åker vi tills vi faller isönder, haha. Jag har inget att skryta om heller, jag åker fan värre än Bambi.. Men det ska bli kul, och ju fler desto roligare. Ses där!
Men nej, kemin kallar.. Men snart så är det slut!

Såhär kommer jag att känna mig på fredag. Vill ni skratta med (åt??) mig så ses vi på Kockums :)

Kommentarer
Postat av: Katja

ja jag vet. men just därför får man slappa på söndagar :)

2008-12-18 @ 00:31:54
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: John

Bambi var värre! =P

Ses där!

Puss

2008-12-18 @ 07:34:53
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: Jessie<3

Så söt bild. Nu blev jag gärna sugen på att åka skridskor =P



Sv: Tack! =) Haha oki, härligt att du klarade det andra gången. Jag klarade det! =D Kram!

2008-12-18 @ 08:57:15
URL: http://shareyourreality.blogg.se/
Postat av: Katja

Tävling i min blogg nu! :)

2008-12-18 @ 10:46:47
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Sophie

Bah, synd att jag inte ska åka skridskor med er...dessutom kan jag lova dig att jag är värre än Bambi gånger 5000! Haha! Jag ska istället handla julklappar i Lund! Tiihi, ha det bra gumsi!

2008-12-18 @ 13:47:28
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Ola

Bara ett par timmar kvar tills det bli bambi dags ;)

2008-12-18 @ 22:28:14

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0