My heart is beating "Benassi"

Ooh, det var underbart! Ni som missade Banassis spelning på Slagt borde skämmas! Otroligt, haha. Emma och jag stod på listan och kom in rätt fort, sen så flyter minnen ihopa xD Men det var välidgt roligt, kan jag lova! Det var allt som en danskväll med tjejerna brukar vara - dans, musik, svett, flygande hår och en bas som gör att man ryser behagligt i hela kroppen... Och tjejer - Slagt har bäst ögongodis i stan.. Träffade en del kända ansikten också; Knotan, Pontus, Victoria och även min lilla kusin Madeleine :)
Kanske ska sammanfatta vad mer som hände?
- En kille klämde Emma på röven
- Tre gånger blev jag stämlpad på foten av stiletter
- En sliskig kille/man tafsade konstant, urk..
- Dansade med en väldigt söt kille, kom sedan på att jobbar i affären brevid den jag jobba i, haha..
- Femtioelva glasbitar under skon
- Tjugo svarttaxichaufförer på ett och samma ställe är inte dåligt
- Kom fram till att ID-kort i behån är dåligt..
- Kom även fram till att man borde ha mer än nylonleggings på sig i december
- Emma tyckte att låren dallrade i takt med basen (jag delade hennes uppfattning, haha)
- Jag hörde låten "Bag in a box" eller vad den nu heter för första gången.. Kass

Men kvällen var så himla lyckad! Avslutade den med att skicka ett sött sms till min sovande sötnos och sen så kröp även jag ner för att sova någon gång efter klockan 4.. Underbart... Emma!! Detta får vi göra om!! :D

Here he is.. The one and only!

Kommentarer
Postat av: John

Hmm kanske ska åka över till killen i butiken bredvid så han inte får några idéer?! =P

Kyss

2008-12-13 @ 18:51:11
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: Stella

gör inte det, han var ju så söt ;)

2008-12-13 @ 18:56:42
URL: http://stellapolaris.blogg.se/
Postat av: John

=/

2008-12-13 @ 20:26:20
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: Louise

Låter som en lyckad kväll. Man kanske får hänga med nån gång..



Tack gumman. <3

Är inte på prathumör just nu dock. Fast sysälsättning skulle icke vara fel, hänger gärna på nån gång som sagt. Blir lätt insnöad när man endast har sig själv som sällskap.

Jag vet vila siffror din lur ha, o du vet mina. Även om jag inte är så bra på att prata så är jag en väldigt bra lyssnare ;)

Ha en trevlig kväll!

2008-12-13 @ 21:31:29
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0