Visst är det jobbigt när allt bara kommer över en?

Har lite av en sådan känsla nu. Är sönderstressad gällande fredagens analystenta (som jag kommer kugga, våga inte säga emot mig!), tidsbrist samt seperationsångest från Ola som ligger i vakten och inte ens har tillåtelse att ringa mig. Jobbigt.

Något som däremot tagit upp mycket av min tankeverksamhet på sista tiden är några sms. Det var inte jättemånga jag fick, med de kom oväntat. Sammanfattningsvis uppfattade jag det som om han är glad över att jag inte tycker om honom och Ola på samma sätt. Av någon anledning tolkade han det som om jag tyckte bättre om honom än om Ola. Det har jag inte påstått, bara att det är olika. Det värsta var att verkade glad och jag blev riktigt ledsen. Även om jag nu tyckt bättre om honom än om Ola så ska han väl inte bli skadeglad över det? Han skall väl önska mig allt gott i världen? Det var ju han som satte mig i den här sitsen från början så borde han inte vilja att jag ska ha gått vidare vid det här laget? Det har fan gått ett år. Men det gör fortfarande lika ont.

Idag hörde han av sig på msn. Inte mycket, bara några få ord, men jag blev helt ställd. Vet inte vad jag ska säga längre. Vill skrika ut min frustration och ilska över hela situationen. Tyvärr tror jag inte att det anses passande. Någon skulle ju kunna ta illa upp. Suck.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skrika är bra... Ta en pluggpaus och ut och spring tills du har blodsmak i munnen. Det känns bättre sen! Och jag tror inte du kommer kugga din analystenta! Jag trodde samma sak om alla mina analystentor hittills, och har inte kuggat en enda. Du kan så mycket mer än du tror! Och blir det alldeles för jävligt är jag bara ett telefonsamtal bort, kom ihåg det!

2010-05-25 @ 22:14:13
Postat av: John

Det var aldrig menat för att göra dig illa på något vis. Det var jag som misstolkade dina ord i ditt sms som fick mig att tro så. Men du förklarade därefter. Jag var glad över att jag inte liknades vid Ola, vilket jag inte förstår varför du tog illa upp av.. Det är klart att jag önskar dig allt gott i världen, och jag har aldrig sagt något om att du ska hålla dig fast i mig fortfarande, aldrig.

Några ord på msn, om att jag var förvånad över att se dig på msn igen, det har gått ett år utan att jag sett dig online nu... Jag har antagit att jag varit blockerad eller något. Och jag är nästan konstant online..

Jag kanske behöver din ilska och frustration för att jag ska inse hur hela situationen verkligen är, för tydligen så ser vi inte på det på samma vis.

2010-05-26 @ 09:27:52
URL: http://painteddreams.blogspot.se

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0