"Sista" skriftliga tentan..

.. gick åt helvete. Men det var bara väntat. Känns verkligen som om jag råkuggade och av den anledningen borde jag börja plugga på omtentan som ligger om mindre än två veckor. Dock har jag kommit fram till att livets ironi kommer jävlas med mig som vanligt om jag börjar plugga inför den. För tro mig - på tisdag kommer jag i så fall få reda på att jag klarat tentan och måste genomlida muntan på onsdag. Inte okej, då kommer jag ju kugga den istället. Så min plan för tillfället är att råplugga inför muntan och sen på tisdag börja omtentaplugga då jag fått mitt resultat på tentan (det är nästan så att jag hoppas att jag kuggat). Usch. Det blir ingen kul vecka det här heller.

Ska dock se fram emot alla studenter som sätter igång nu. Det är så att man längtar tillbaka till förra året då man själv hade studenten framför sig. Dock var det för exakt ett år sedan det kändes som om mitt liv gick i spillror. Tror inte det blir samma sak i år dock. Hoppas iaf inte på det. Orkar inte genomlida ett så stort svek till.

Kommentarer

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0