Drömmen om att bli tandläkare

Jag har återigen gjort proven till MAH:s tandläkarutbildning. Den här gången kändes det faktiskt jättebra, särskilt när jag kollade på killen framför mig och såg hur dålig hans slipmodell var. Självförtroendet fick sig en liten boost där! Beteendetesterna gick nog också bra. Svarade iaf typ samma på alla frågor som jag gjorde förra året (de har ju inte ändrat en enda fråga. Dumt). Nu hoppas vi iaf på att jag återigen tar mig vidare till intervju. Fast då återkommer ju samma problem som förra året - varför vill jag bli tandläkare egentligen? Jag vet inte. Det är bara något jag vill. Det dumma är ju att de som intervjuar inte blir särskilt imponerade när man kläcker ur sig ett sådant svar. Så. Lite hjälp här nu. Varför vill jag bli tandläkare? Det är väldigt svårt att sätta fingret på något som bara känns naturligt. Det är typ som att vara högerhänt, det bara är så.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du vill jobba med människor och hjälpa dem, varierande jobb..

2010-05-14 @ 21:08:43
Postat av: Sophie

För att du är mån om munhygien och vill hjälpa andra människor att få en ren och fin mun samt fina tänder! Eller? ^^

2010-05-14 @ 23:26:40
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Annie

Du har själv haft tandställning och genom att du har varit så mycket hos tandläkaren så har du fått ett stort intresse för munnen och tänderna.

2010-05-15 @ 14:55:23
URL: http://anniesliv.blogg.se/
Postat av: My

vad var det för frågor på beteendetesterna?

2011-03-19 @ 18:41:46
Postat av: Farishta

Hej Jag undrar vart du gjorde provet?

Var det i malmö eller?

Samt vad var det för frågor?

2012-04-01 @ 13:49:30

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0