1e Maj

Valborg blev inte riktigt som planerat.. En förkylning började smyga sig på mig redan i torsdags och igår eftermiddags bestämde den sig för att bryta ut ordentligt. Av den anledningen blev det inget bål i Pildammanrna för min del igår, jag fick ligga hemma och dricka te med mamma och pappa som också var hemma för någon konstig anledning. Men men, segt att vara utan vännerna och Ola, men det fick gå ändå.

Idag är det som sagt första maj vilket innebär att Ola fyller 20. Han fick bara vara ensam tonåring i två dagar innan han blev lika gammal och rynkig som mig, haha. Sitter hemma hos honom nu och väntar på att gästerna skall dyka upp. Borde nog inte vara här egentligen med tanke på att jag fortfarande är störtförkyld och har snor i hjärnans alla vrår och skrymslen. Men jag måste ju träffa släkten någon gång, önskar bara att jag vore på topp just idag.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Krya på dig, gumman :)

2010-05-01 @ 17:25:35
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0