15 månader

Tiden går fort när man har roligt.. Eller ja, roligt och roligt. För femton månader sedan så hände det mycket. En lång relation avslutades, och jag kan inte påstå att uppbrottet var något annat än smärtsamt. Dock hade jag någon annan som tröstade, en axel att gråta ut mot. Vid det tillfället kan jag inte påstå att jag visste eller ens misstänkte vad det skulle leda till, men nu, femton månader senare, så är det hos honom jag är, honom jag älskar. Allt annat måste ses som avslutade kapitel, trots att det faktiskt tog mig väldigt lång tid att inse det själv.

Femton månader. Det är rätt länge, särskilt i vår ålder. Alla kan inte vara som Emma och Jimmy, helt enkelt. Vi andra måste prova oss fram, hittar inte rätt på försöket. Men nu känner jag mig trygg, känner inget behov av att fortsätta leta. Älskar Ola och planerar att stanna hos honom i femton månader till. Minst. Hoppas att han känner likadant <3

Kommentarer
Postat av: Sophie

Naaaw, men ni två är som gjorda för varandra! :-D Jag hoppas ni två är med varandra hela livet :) annars skäller jag på er! xD

Grattis på 15 månader <3 Det är beundransvärt! :-D

2010-03-07 @ 11:32:47
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Carro

Nästa gång jag rör mig ute vid Malmö Arena lovar jag att titta förbi, om du guidar mig givetvis ^^



Vad roligt att du har hittat rätt :) Måste gå bet för att hitta rätt, det är så jag med har gjort nu :) Glad för din skull!

2010-03-08 @ 21:47:02
URL: http://carolineb.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0