Stella skall bli invalid

Var hos doktorn i tisdags och fick det lite småhemska beskedet att jag ska opereras den 11e februari. Det är inget stort ingrepp direkt, men jag kommer i princip vara sängliggande i en vecka och tycka synd om mig själv. Visst är jag glad över att mitt stackars knä äntligen ska bli bra, men samtidigt är jag lite irriterad över den ytterst dåligt valda tidpunkten. Det är ju så mycket som händer nu i februari! Patriks musikal, Peters födelsedag, trippen till Ullared.. Allt får sättas lite inom parantes eftersom jag inte har en aning om hur jag kommer må de närmsta veckorna. Bajs också.

Kommentarer
Postat av: Annie

Hur ser planerna ut nästa vecka på torsdag? du har inte tid för mig en liten stund?

2010-01-28 @ 21:01:55
URL: http://anniesliv.blogg.se/
Postat av: Sophie

Usch gumman! Jo, men se det som positivt, du kanske slipper problemen i ditt knä efteråt? :) Vad hände med mobilbloggen? xD

2010-01-29 @ 09:56:06
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0