Ännu fler saker jag missar

Jag har vetat ett bra tag att jag inte ska få åka till Österrike med alla underbara vänner, men inte förrän idag, när jag kollade igenom gamla bilder, slog det mig att jag ska stanna hemma för första gången på fler år än jag kan minnas. Inte okej.
Jag kommer inte få idiotåka utför den svarta pisten, inte ligga och mysa under de underbara duntäckena och absolut inte umgås med mina underbara barnvakter och vänner. Usch, vill inte vara hemma! Vill ner till Klammrast igen.. Ännu en sak jag har seperationsångest från. Bajs också.


 

Schwarze-Freitag är en årlig tradition i Österrike.. Och det skulle ju firas ordentligt med sot och dans öl som dracks med suggrör och nattpromenader och jaa... Allt! nog en av de bästa kvällarna den veckan.

 

Jag hittade mig en liten boytoy - Marcus! Eller om han hittade mig, minns inte.. Kul hade vi iaf.. Och Vicki hade nog lite för kul om jag inte minns helt fel. Och jag och Jennifer gjorde tabben att ta ljusa kläder på oss xD Min gula favorittröja är fortfarande inte ren, och det har gått ett år sedan de här bilderna togs.. Shit vad det går fort..


Kommentarer
Postat av: Sophie

Svar: Ja, precis! :-D Tack Stella! :*

2010-01-21 @ 19:15:00
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Sophie

Svar: Men, men, jag har flyttat hit nu :) det tar inte lång tid att åka buss hit, tar ungefär lika lång tid som det tar att åka buss inne i stan :)

2010-01-22 @ 14:23:18
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: vickan

vi kommer sakná dig stella! :(

men fy fan va kul vi hade!<3

2010-01-24 @ 19:19:48
Postat av: Linnea

Helt synd att du inte ska med, kommer inte bli samma utan dig!

men säger samma som vicki, vi kommer sakna dig och den kvällen kommer man ALDRIG glöma :P<33

2010-01-25 @ 17:49:50

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0