Ångest, ångest är min arvedel. Alltid.

- Tre tentor innan månaden är över (jobbigt, jobbigt)
- Ola rycker in den 18e (nu då?)
- Avsaknaden av John i mitt liv (ja, han måste ju..)
- Brist på social kompetens (och därmed socialt liv - blä)
- Tidsbrist (tiden går fortare när man blir äldre och därför blir man äldre fortare)
- Labbrapportsmög (visste ni att det fanns värre ordfacister än mig??)
- Datorhelvetet som alltid strular (som inte vill spara saker jag jobbar med)

Ser ni vad dessa saker har gemensamt? Jo, de är alla stora ångestmoment för tillfället. Inte mycket jag kan göra åt det heller, allt måste få ta sin tid - det mesta är ju över innan månaden är det. Andra är mer.. hm, ospecificerade. Men jag överlever. Nog.

Kommentarer
Postat av: Ola

Klart du överlever =), jag ligger inne bara 11-månader, hehe. Men jag är hemma ganska ofta iaf =)

2010-01-09 @ 18:13:31
Postat av: Anna

Du har visst social kompetens! Och du klarar vad som helst, det vet jag!

2010-01-12 @ 11:57:06
URL: http://snotra.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0