Stellus Invalidus.. Typ.

Operationen gick bra. Var rätt nervös innan men fick i mig en jävla massa saker genom en kanyl i armen så jag var som tur är inte medveten om allt som hände omkring mig. Det jag minns var iaf den otroligt trevliga personalen på kliniken, har nog aldrig blivit så väl bemött eller omhändertagen tidigare. Jag mådde rätt bra direkt efter eftersom de sista läkarna gjorde var att spruta mitt stackars knä fullt med smärtstillande, dock så började det klinga av igår och jag har börjat få mer och mer ont. Har fortfarande piller att knapra på, men de ger inte riktigt samma effekt tyvärr. Nu ser jag ut och känner mig som Elefantmannen eftersom knät är svullet och jag har lite (nej, mycket) svårt att böja det. Duscha imorse var en mardröm. Usch. Men det blir väl bättre, ska se om sjukgymnastiken går bättre idag än vad den gjorde igår.. Skulle göra en övning 100 gånger, jag klarade knappt 10.. Blä.

 
Ser helt sjukt ut ju.. Svullen och jag vet inte vad. Elefantkvinnan. Usch.

Gårdagen bjöd dock på en del trevligheter - Heleneholms Gymnasium hade premiär för årets musikal, och som Patriks egen fan-club var ju jag och Tove tvungna att vara där. Handikappad som är så hade platser reserverats åt mig och Tove på främsta raden (såg nog hur nervös du var, Patrik!) och vi njöt hela showen igenom. Det var verkligen jättebra, Patrik fick ju t.o.m sjunga solo och dansa och pussa på flickor (!), undrar var Annika tyckte om det, haha..


FAME! Jag är grymt imponerad, faktiskt..

Idag blir det att jag ska fortsätta leka invalid, plåga Ola med alla mina krav, kanske renskriva lite matteanteckningar och eventuellt åka och handla. Kan ju bli intressant.. Kanske ska ringa och väcka Patrik också, han kan ju inte direkt vara superpigg sedan igår :P Men nej, ska vara snäll idag. Kanske imorgon också. Men nu blir det att mysa med min älskling.. Antar att han behöver mer tröst än mig idag av diverse olika anledningar och det kan jag nog ställa upp med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Det är lugnt, jag blir ett hormonmonster när jag har min mens och jag har haft den ganska länge nu..men jag ska gå till barnmorskan på onsdag klockan 10 ;) ska ev. se om jag kan ta p-spruta istället för p-piller :) Usch :( låter inte roligt med att gå runt som om man hade ett träben! Speciellt nu när det är så svårt att gå utomhus :( Jörgen skadade sitt knä på sin handbollsmatch i torsdags :( Så, han haltar också xD Ni kan bilda klubb! Hihi, jadå! Krya på dig! :*

2010-02-13 @ 12:56:04
Postat av: Sophie

Oops, glömde namnet xD

2010-02-13 @ 12:56:15
Postat av: Patrik/Lange

Haha, jag var inte nervös ett dugg. Vi hade blivit beordrade att se nervösa ut eftersom vi ville veta ifall vi kommit in på P.A. eller inte ^^

2010-02-13 @ 18:43:02
Postat av: Annie

Stackars min lilla Stellis. Hoppas du blir bättre fort fort! Massa kramar från Småland

2010-02-14 @ 00:50:20
URL: http://anniesliv.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0